• Kliendid meist
  • Kohaletoimetuse info
  • Kontakt
Skip to Content
Toggle Nav

lashtrays

Minu ostukorv
Otsi
Laiendatud otsing
  • Võrdle tooteid
Menüü
Otsi
  • Sale
    • Belle vana välimusega ripsmepikenduste tühjendusmüük
  • Ripsmepikendused
    • Ripsmepikendused
      • Ripsmepikendused
      • Proovikarbid
    • C CURL
      • 0.07 mm
      • 0.10 mm
      • 0.12 mm
      • 0.15 mm
    • CC CURL
      • 0.07 mm
      • 0.10 mm
      • 0.12 mm
      • 0.15 mm
    • D CURL
      • 0.07 mm
      • 0.10 mm
      • 0.12 mm
      • 0.15 mm
    • L CURL
      • 0.07 mm
    • M CURL
      • 0.07 mm

    Avasta

    • Enim ostetud ripsmepikendused

    Belle ripsmepikendused

    Ripsmetehnikute poolt nõutud ja kaua oodatud Belle premium ripsmepikendused on lõpuks Eestis! Valikus ka MIX karbid ♥

    Vaata valikut

     

     

  • Ettevalmistus
    • Puhastamine
      • Ripsmete puhastusvahendid
      • Töövahendite puhastamine
    • Püsivuse pikendamiseks
      • Primerid ripsmetele
      • Super bonderid
    • Töövahendid
      • Teibid
      • Geelpadjad
      • Ripsmeharjad ja aplikaatorid
      • Kuivatuspumbad ja ventilaatorid
      • Nano misterid
      • Ripsmealused
      • Peeglid
      • Harjutusvahendid
      • Käärid
      • Peapaelad
      • Hügromeetrid
      • Hoiustamisvahendid
      • Pinsetid
      • Desinfitseerimisvahendid
    • Nahahooldus

    Avasta

    • Enim ostetud puhastusvahendid

    Ripsmeharjad ja aplikaatorid!

    Kollast või punast? Suurema või väiksema peaga? Silikoonist või tavalist? Siit leiad kindlasti oma lemmikud ripsmeharjad, puhastustikud ja palju muud!

     

    Vaata siit
  • Ripsmeliimid
    • Ripsmeliimid ja abivahendid
      • Ripsmeliimid
      • Liimi primerid
      • Ripsmeliimi eemaldajad
      • Liimiaurude neutraliseerijad
      • Ühekordsed liimialused
      • Respiraator maskid
      • Ripsmeliimi alused
      • Ripsmeliimi nõelad
      • Adhesive bottle nozzle openers

    Avasta

    • Enim ostetud ripsmeliimid

    RIPSMELIIMID IGALE EELISTUSELE

    Soovid kiiret või aeglasemat liimi? Meilt leiad mõlemad ♥

    Vaata siit
  • Kodune hooldus
    • Ripsmepikenduste kodune hooldus
      • Ripsmepikenduste puhastusvahendid
      • Ripsmeharjad
      • Meigitooted ripsmepikendustele

    Soovitame!

    Hoia oma ripsmepikendused alati laitmatu välimusega, harjates neid iga päev Jovisa eriti peenete silikoon harjastega

    Vaata siit
  • Brändid

    3
    • 3M
    B
    • Beaute Rroir
    • Beauty Farmers
    • Belle
    C
    • Chemi-Pharm
    E
    • Elena Ernits
    J
    • Jovisa
    K
    • KM Healthcare
    L
    • Lashtrays
    N
    • Nichiban
    S
    • Sanitzen
    V
    • Vetus
    Y
    • Yuandong
    Vaata kõiki
    • 3
    • B
    • C
    • E
    • J
    • K
    • L
    • N
    • S
    • V
    • Y

  • Koolitused
Konto
Abi info
  • Kliendid meist
  • Kohaletoimetus
  • Kontakt

Kohaletoimetus

  • Tasuta kohaletoimetus tellimustele al 69€
  • Tellides E-R enne 15:00 saad paki kätte järgmisel päeval
  • Tallinnas kiirkulleriga kohaletoimetus samal päeval kui tellid E-R enne 11:00 
  • Paki toovad turvaliselt kohale SmartPOST, Omniva, DPD pickup ja DPD kuller
  • Avaleht
  • test2

Lashtrays

  • Meist
  • Kontakt

E-POOD

  • KKK
  • Kohaletoimetus
  • Tagastamine
  • Makseviisid
  • Müügitingimused
  • Andmete turvalisus
  • keyboard_arrow_right Meist
  • keyboard_arrow_right Kontakt
  • keyboard_arrow_right KKK
  • keyboard_arrow_right Kohaletoimetus
  • keyboard_arrow_right Tagastamine
  • keyboard_arrow_right Makseviisid
  • keyboard_arrow_right Müügitingimused
  • keyboard_arrow_right Andmete turvalisus

Teretulemast Lashtrays.ee ripsmetehnikute veebipoodi.

Lashtrays on loodud koos professionaalsete ripsmetehnikutega, et tuua nii uutele, kui kogenud tehnikutele parimad töövahendid, mida ripsmepikenduste maailmas pakkuda on. Meie eesmärk on teha ripsmepikenduste turg läbipaistvamaks ja kvaliteet stabiilsemaks, seega oleme veebipoodi koondanud vaid tootjate oma brändid, välistades võimaluse, et private label kaubamärgi taga vahetub tootja ning toodete omadused muutuvad

Igal ripsmetehnikul on oma individuaalsed töövõtted ja harjumused, mistõttu ei sobigi ühe tootja tooted universaalselt kõigile. Sel põhjusel pakume mitme erineva tootja ripsmepikendusi, liime ja palju muud, et leiaksid just Sinule sobivad töövahendid. Tegime koos professionaalsete ripsmetehnikutega pimetesti 40 ripsmepikenduste tootja toodetele ja leidsime brändid, mis tõesti ripsmetehnikutele sobivad. Need brändid on Lashtraysi alustala, mille kvaliteedi taga seisavad pika kogemusega, globaalselt hinnatud brändid.

Lashtraysis peame kõige olulisemaks ripsmetehnikute hinnangut toodetele, mistõttu võidki pea iga toote juurest leida kohalike tehnikute hinnanguid proovitud toodetele. Usume, et kõigil tehnikutel on enne uue toote proovimist hea ka teiste kasutajate hinnanguid lugeda, teades seejuures, kas hinnangu andnud tehnik teeb samuti näpuvahel lehvikuid, või hoopiski liimiribal.

Sinu käsutuses on spetsiaalselt ripsmetehnikutele loodud veebipood, ülikiire kohaletoimetus ja maailma kõige sõbralikum Eesti klienditeenindus (:

Kontakt 

Email: hello@lashtrays.com

Firma nimi: Lashtrays OÜ

Reg. kood: 14806698

Aadress: Kalda tn 7, Tallinn, 11625, Harjumaa

KM nr: EE102192081

IBAN: EE192200221072384407

Pank: Swedbank AS, Liivalaia 9, 15040 Tallinn, Eesti

SWIFT: HABAEE2X

 

Kirjuta meile
Jätke meile teade ja me võtame teiega ühendust esimesel võimalusel.

Korduvad küsimused

Kui kiiresti kaup kohale jõuab?addremove

Tööpäeviti enne 15:00 vormistatud tellimused paneme teele juba samal päeval ning see jõuab sihtpunkti järgneval päeval.

Kui palju maksab transport?addremove

Tasuta kohaletoimetus ostudele al 69€

Kohaletoimetuse tavahinnad:

Pakiautomaatidesse (SmartPOST, Omniva): 2.75€
DPD Pickup pakipoed ja pakiautomaadid: 2.25€
DPD kuller: 3.75€

Mis vahe on premium ja tavaklassi ripsmepikendustel?addremove

Kõik tooted läbivad tootmises valmistamise järgse kontrolli. Peamine vahe premium ja tavaklassi ripsmepikenduste vahel on selles, et premium klassi ripsmeid kontrollitakse tootmise eri-etappides mitmeid kordi rohkem, kui tavaklassi ripsmepikendustel. See tagab premium pikendustele ühtlasema kvaliteedi, mistõttu on igas karbis ripsmed ilusti võrdsete vahedega, ühepikkused ja ühtlase kaarduvusega, et materjali kadu oleks võimalikult väike ja lehvikute valmistamine võimalikult kiire.

Mida pean tegema, kui mul on pretensioon?addremove

Pretensiooni tekkimisel palume teil lahenduse saamiseks meie klienditeenindusega alati ühendust võtta. Tagamaks esmaklassilist klienditeenindust lubame kõik ebameeldivused ausalt ja professionaalselt lahendada.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile hello@lashtrays.com pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

Lisainfot saab küsida meie klienditeeninduse e-posti aadressil hello@lashtrays.com.

Kuidas tooteid tagastada?addremove

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile hello@lashtrays.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.  

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Kohaletoimetus 1-2 tööpäeva

Hind alates 2.25€
Tasuta kohaletoimetus tellimustele al 69€ (Eesti)

 

ZitiCity Kiirkuller 3.50€addremove

Kohaletoimetus Tallinnas samal päeval!

Tööpäevadel enne 11:00 tasutud tellimused jõuavad sinuni samal päeval vahemikus 13:00-17:00.

Peale 11:00 ning nädalavahetuse tellimused toimetatakse kohale järgmisel tööpäeval vahemikus 13:00-17:00.

SmartPOST pakiautomaat 2.75€addremove

Kohaletoimetus SmartPOST pakiautomaatidesse üle Eesti.

Vaata siit pakiautomaatide asukohti ja täitmise kella-aegasid

Tööpäevadel enne 15:00 tasutud tellimused jõuavad teieni juba järgmisel päeval.

Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS uksekoodiga.

Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati ning seepeale avaneb kapp kus on teile saadetud pakk.

Pakile on võimalik järgi minna 7 tööpäeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

Omniva pakiautomaat 2.75€addremove

Kohaletoimetus Omniva pakiautomaatidesse üle Eesti.

Vaata siit pakiautomaatide asukohti ja täitmise kella-aegasid

Tööpäevadel enne 15:00 tasutud tellimused jõuavad teieni juba järgmisel päeval.

Kui pakk jõuab pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS uksekoodiga.

Uksekood tuleb sisestada pakiautomaati ning seepeale avaneb kapp kus on teile saadetud pakk.

Pakile on võimalik järgi minna 7 tööpäeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

DPD Pickup automaadid/pakipoed 2.25€addremove

Kohaletoimetus DPD Pickup pakiautomaatidesse ja pakipoodidesse üle Eesti

Tööpäevadel enne 15:00 tasutud tellimused jõuavad teieni juba järgmisel tööpäeval.

Vaata siit pakiautomaatide ja pakipoodide asukohtasid Kui pakk jõuab pakipoodi/pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS paki saabumise kohta koos PIN-koodiga. Paki väljastamine toimub PIN-koodi alusel.

DPD kuller 3.75€addremove

Kohaletoimetus kulleriga koju või kontorisse üle terve Eesti.

Tööpäevadel enne 15:00 tasutud tellimused jõuavad teieni juba järgmisel tööpäeval.

Kohaletoimetamise päeval saadetakse teile tellimuses märgitud mobiiltelefoni numbrile SMS'ga info paki saabumise aja kohta.

Vahetult ennem paki kohaletoimetamist helistab teile kuller ja kooskõlastab paki üleandmise aja. Pakkide kohaletoimetamine toimub tööajal.

Taganemisõigus

 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. 

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile hello@lashtrays.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.  

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). 

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Maksevõimalused

 

  • Swedbank pangalink
  • SEB pangalink
  • LHV pangalink
  • Luminor pangalink
  • Pangaülekanne (IBAN)

MÜÜGITINGIMUSED

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfoaddremove

Veebipoe Lashtrays.ee (edaspidi veebipood) omanik on Lashtrays OÜ (registrikood 14806698), juriidiline aadress Kalda 7, Tallinn, 11625, Harjumaa

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Tellimuse vormistamineaddremove

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamineaddremove

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Kohaletoimetus on tasuta tellimustele alates 69€.

Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigusaddremove

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile hello@lashtrays.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigusaddremove

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt ühe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile hello@lashtrays.com

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemineaddremove

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Küpsiste kasutamineaddremove

1. Küpsiste kasutamine

Kasutajate paremaks teenindamiseks kasutab Lashtrays OÜ veebileht küpsiseid ehk cookie’sid.


2. Küpsistest keeldumine

Kasutajal on õigus keelduda küpsiste salvestamisest arvutisse. Vastava soovi korral peab kasutaja muutma oma veebilehitseja seadeid. Eri tüüpi veebilehitsejad kasutavad küpsiste keelamiseks erinevaid meetodeid. Täpsem informatsioon on kuvatud veebilehel http://www.aki.ee/et/kupsised. Küpsiste blokeerimisel peab kasutaja arvestama, et kõik veebilehe funktsioonid ei pruugi pärast küpsiste blokeerimist enam kasutajale kättesaadavad olla.


3. Mis on küpsis ehk cookie?

Küpsis on tekstifail, mille saadavad ja salvestavad kasutaja arvutisse veebilehed, mida kasutaja külastab. Küpsis salvestatakse kasutaja veebilehitseja failikataloogi. Juhul kui kasutaja on veebilehte varem külastanud, loeb veebilehitseja küpsist ning edastab vastava teabe veebilehele või elemendile, mis küpsise algul salvestas. Lisateave küpsiste kohta on kättesaadav veebilehel http://www.aki.ee/et/kupsised. Küpsised võimaldavad jälgida veebilehe kasutusstatistikat, rubriikide populaarsust ning muid veebilehel tehtavaid toiminguid. Küpsisest saadavat teavet kasutatakse veebilehe kasutusmugavuse ja sisu parandamise eesmärgil.


4. Veebilehel kasutatavate küpsiste tüübid

Püsiküpsised on hädavajalikud veebilehel ringi liikumiseks ja selle funktsioonide kasutamiseks. Püsiküpsiste puudumisel ei saaks kasutaja kasutada kõiki veebilehe funktsioone. Sessiooniküpsised võimaldavad veebilehel meelde jätta kasutaja poolt tehtud varasemaid valikuid (näiteks kasutajanimi, keelevalik jne) ning pakkuda seeläbi tõhusamaid ja isikupärasemaid funktsioone. Jälgimisküpsised koguvad andmeid kasutaja käitumisest veebilehel. Jälgimisküpsisest saadav informatsioon võimaldab tõsta veebilehe kasutusmugavust. Reklaamküpsised koguvad andmeid kasutaja sirvimisharjumuste kohta, mis omakorda võimaldavad veebilehel esitada kasutaja eelistustega kooskõlas olevat reklaamisisu. Lisaks võimaldab vastav küpsiseliik mõõta reklaamikampaania tõhusust.

Vaidluste lahendamineaddremove

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile hello@lashtrays.com

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Lashtrays.ee Privaatsustingimused

Kehtivad alates [01.09.2019]

Põhimõtted, mille alusel Lashtrays Isikuandmeid, sh Kliendiandmeid töötleb, on kirjeldatud käesolevates Privaatsustingimustes. Privaatsustingimusi kohaldatakse muuhulgas juhul, kui Klient ostab, on ostnud või on avaldanud soovi osta Lashtraysi pakutavaid kaupu või kasutab, on kasutanud või on avaldanud soovi kasutada Lashtrays poolt osutatavaid teenuseid või on mingil muul viisil teenustega seotud. Privaatsustingimusi kohaldatakse ka Kliendisuhtele, mis on tekkinud enne tingimuste jõustumist.

  1.     Mõisted

1.1.   Alljärgnevaid termineid kasutatakse käesolevates Privaatsustingimustes toodud tähenduses:

1.1.1.     Andmesubjekt on füüsiline isik, kelle kohta on Lashtraysil teavet või teave, millega on võimalik füüsiline isik tuvastada. Andmesubjektid on näiteks füüsilisest isikust Kliendid, taotluste või küsimuste esitajad, koostööpartnerid, juriidilisest isikust Klientide esindajad, uudiskirja soovijad;

1.1.2.     Isikuandmed on igasugune teave tuvastatud või tuvastatava Andmesubjekti, sh Kliendi kohta;

1.1.3.     Andmekaitsemäärus – Euroopa Parlamendi ja nõukogu 27. aprilli 2016. aasta määrus (EL) 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46/EÜ kehtetuks tunnistamise kohta;

1.1.4.     Kliendiandmed on igasugune info (sh Isikuandmetena käsitletav info), mis on Lashtraysile Kliendi või tema esindajate kohta teada;

1.1.5.     Klient on iga füüsiline või juriidiline isik, kes kasutab, on kasutanud või on avaldanud soovi osta Lashtraysi pakutavaid kaupu või kasutada Lashtraysi poolt osutatavaid teenuseid või on mingil muul viisil Lashtraysi teenustega seotud;

1.1.6.     Kolmas isik on iga isik, kes ei ole Andmesubjekt ise, Lashtrays ega Lashtraysi töötaja ning kes määrab üksi või koos teise isikuga kindlaks Isikuandmete Töötlemise eesmärgid ja vahendid;

1.1.7.     Leping on Lashtraysi ja Kliendi vahel sõlmitud mistahes sisuga leping;

1.1.8.     Privaatsustingimused – käesolev tekst, mis sätestab Lashtraysi Isikuandmete Töötlemise põhimõtteid;

1.1.9.     Lashtrays on Lashtrays OÜ, registrikood 14806698, aadress Kalda 7, Tallinn. Lashtraysi kontaktandmed on esitatud käesoleva Privaatsustingimuste punktis 12;

1.1.10.   Töötlemine on igasugune Andmesubjekti Isikuandmetega tehtav toiming (sh kogumine, salvestamine, säilitamine, muutmine, süstematiseerimine, ligipääsu andmine, kasutamine, päringute tegemine, edastamine, kustutamine jne), sõltumata toimingu teostamise viisist või kasutatavatest vahenditest.

  1.     Üldpõhimõtted

2.1.   Isikuandmete Töötlemine Lashtraysi poolt toimub Andmekaitsemääruse, isikuandmete kaitse seaduse ja muudes asjakohastes õigusaktides ning käesolevates Privaatsustingimustes toodud nõuete kohaselt.

2.2.   Käesolevad Privaatsustingimused kirjeldavad Lashtraysi poolt Isikuandmete Töötlemise üldpõhimõtteid. Kliendiandmete Töötlemise täiendavad tingimused võivad olla kirjeldatud ka Lepingutes, muudes kaupade või teenustega seotud dokumentides ning Lashtraysi veebilehel.

2.3.   Käesolevad Privaatsustingimused on Lashtraysi ja Kliendi vahel sõlmitavate Lepingute lahutamatuks osaks. Privaatsustingimused kohalduvad ulatuses, milles need ei lähe vastuollu Lepingu või muudes kaupade või teenustega seotud dokumentides toodud tingimustega.

2.4.   Lashtrays tagab kohalduva õiguse raames Isikuandmete konfidentsiaalsuse ning rakendab asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid Isikuandmete kaitsmiseks loata juurdepääsu, ebaseadusliku Töötlemise või avalikustamise, juhusliku kaotsimineku, muudatuste või hävitamise eest. Näiteks on Kliendil krüpteeritud andmeside maksevahendajatega ostude eest tasumisel, mis tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja Lashtraysil puudub neile ligipääs.

2.5.   Lashtrays võib Isikuandmete Töötlemiseks kasutada volitatud töötlejaid. Sellistel juhtudel tagab Lashtrays, et Isikuandmete Töötlemine toimub Lashtraysi juhiste kohaselt ja kooskõlas kohalduva õigusega ja käesolevate Privaatsustingimustega ning volitatud töötlejad rakendavad nõuetekohaseid turvameetmeid.

2.6.   Privaatsustingimusi täiendab Lashtraysi kodulehel avaldatud küpsistele kohaldatav eeskiri. Lashtraysi Küpsisepoliitika on kättesaadav müügitingimustes.

  1.     Isikuandmete kogumise viisid

3.1.   Lashtrays kogub Isikuandmeid muuhulgas järgmistel viisidel:

3.1.1.     peamiselt Andmesubjekti poolt Lashtraysile avaldatud Isikuandmed (nt taotluste, avalduste, Lepingute sõlmimise kaudu);

3.1.2.     Andmesubjekti ja Lashtraysi tavapärase suhtluse tulemusel tekkivad Isikuandmed, sh e-kirjavahetus;

3.1.3.     Andmesubjekti poolt ilmselgelt avalikustatud Isikuandmed (nt sotsiaalmeedias);

3.1.4.     Lashtraysi teenuste tarbimisel tekkivad Isikuandmed (nt ülekannete tegemine, analüütilised andmed jms);

3.1.5.     Kolmandatelt isikutelt saadavad Isikuandmed (nt Lashtraysi koostööpartneritelt).

  1.     Isikuandmete Töötlemise õiguslikud alused

4.1.   Lashtrays Töötleb Isikuandmeid kokkuvõtlikult järgmistel õiguslikel alustel:

4.1.1.     õigusaktidest (nii riigisisene regulatsioon kui Euroopa Liidu õigusaktid) tulenevate juriidiliste kohustuste täitmiseks;

4.1.2.     Kliendiga sõlmitud Lepingu täitmiseks või Lepingu sõlmimise ettevalmistamiseks. Lashtrays võib kasutada Isikuandmeid ilma Kliendi eraldi nõusolekuta Lepingu täitmiseks;

4.1.3.     Andmesubjekti (sh Kliendi) nõusoleku alusel vastavalt nõusolekus väljendatud piirides, ulatuses ja eesmärkidel – sellisel juhul küsib Lashtrays isikult kohase nõusoleku;

4.1.4.     Lashtraysi enda õigustatud huvide tarbeks või kaitsmiseks.

  1.     Isikuandmete kategooriad

5.1.   Isikuandmete kategooriad, mida Lashtrays peamiselt, kuid mitte ainult, kogub ning mille Töötlemine toimub, on järgmised:

5.1.1.     isiku tuvastamise andmed (nt nimi);

5.1.2.     kontaktandmed (nt aadress, telefoninumber, e-posti aadress);

5.1.3.     andmed Andmesubjekti seoste kohta juriidiliste isikutega (nt Andmesubjekti poolt esitatud või avalikest registritest või Kolmandate isikute kaudu saadud andmed juriidilise isiku nimel tehingute tegemiseks);

5.1.4.     teenuste osutamiseks vajalikud andmed või müügilepingu sõlmimiseks vajalikud andmed (nt toote nimetus, tarneviis, makseandmed, ostuajalugu, soovikorvi andmed);

5.1.5.     tellitud ja müüdud kaupadega seotud andmed (nt Lepingute täitmine või täitmata jätmine, sõlmitud ja lõppenud Lepingud, esitatud avaldused, päringud ja kaebused, toote nimetus);

5.1.6.     andmed harjumuste, eelistuste ja Kliendi tagasiside kohta (nt andmed ostetud kaupade kohta, Kliendi tagasiside andmed, hinnangud, Andmesubjekti päringud, Kliendi pretensioonid);

5.1.7.     andmed mängudes ja kampaaniates osalemise kohta (nt mängudes või kampaaniates võidetud auhinnad);

5.1.8.     andmed Kliendi segmendi kohta (nt andmed kliendigrupi kohta);

5.1.9.     suhtlusandmed (nt andmed, mida kogutakse e-posti, sõnumite ning teiste suhtlusmehhanismide kaudu (nt sotsiaalmeedia), samuti Andmesubjekti poolt Lashtrays kodulehtede külastamisega seotud Isikuandmed);

5.1.10.   seadusest tuleneva kohustuse täitmise käigus saadud ja/või loodud andmed (nt arve andmed).

5.2.   Turundusliku teabe edastamiseks kasutab Lashtrays eelkõige järgmisi Isikuandmeid:

5.2.1.     Andmesubjekti (sh Kliendi) kontaktandmed (nt e-posti aadress) ja vajadusel isikut tuvastavad andmed (näiteks nimi);

5.2.2.     andmed Kliendi segmendi kohta (nt andmed kliendigrupi kohta);

5.2.3.     teave ostetud toodete kohta ja analüütilised andmed (nt tootekategooria, ostuajalugu, keel, tellimuste arv, uudiskirjaga liitumise aeg).

5.3.   Lisaks punktides 5.1-5.2 väljatoodud Isikuandmete kategooriatele võib Lashtrays koguda Andmesubjektilt täiendavaid ja muid Isikuandmeid, kui see on vajalik konkreetse teenuse osutamiseks või kui seda nõuab seadus, mis on seotud teenuse osutamisega ja kaupade müümisega.

  1.     Isikuandmete Töötlemise eesmärgid ja õiguslikud alused

Isikuandmete Töötlemine Lashtraysi poolt toimub peamiselt selleks, et:

6.1.   pakkuda tooteid ja teenuseid, eelkõige Kliendiga Lepingu sõlmimiseks ja täitmiseks, Kliendi esitatud avalduste menetlemiseks, toodete kättetoimetamiseks, järelmaksu võimaldamiseks, Kliendi isikusamasuse tuvastamiseks, Kliendiga suhtlemiseks, Kliendi maksekohustuse täitmise tagamiseks, Kliendi pretensioonide lahendamiseks, mis põhineb:

Lepingu täitmisel või Lepingu sõlmimise eelsete meetmete rakendamisel Kliendi soovil või juriidilise kohustuse täitmisel;

6.2.   hallata kliendisuhteid, eelkõige Isikuandmete ajakohastatuna ning tõesena hoidmiseks ja vajadusel nende Isikuandmete parandamiseks või täiendamiseks, kontrollides ja täiendades Isikuandmeid väliste ja sisemiste allikate kaudu, samuti Lepingute kohta arvestuse pidamiseks, tagasiside esitamiseks või kontakteerumiseks, mis põhineb:

Lepingu täitmisel või Lepingu sõlmimise eelsete meetmete rakendamisel Kliendi soovil või juriidilise kohustuse täitmisel või Andmesubjekti nõusolekul või Lashtraysi õigustatud huvil;

6.3.   kaitsta ja tagada Kliendi ja/või Lashtraysi huve:

6.3.1.     parandada Lashtraysi poolt pakutud teenuste kvaliteeti ja selleks, et tõendada äritehinguid või muud ärisuhtlust, mis põhineb:

Lepingu täitmisel või Lepingu sõlmimise eelsete meetmete rakendamisel Kliendi soovil või juriidilise kohustuse täitmisel või Kliendi nõusolekul või Lashtraysi õigustatud huvil tagada ja/või parandada teenuste kvaliteeti;

6.3.2.     tagada usalduslik Kliendisuhe ning vältida pettuste toimumist ja kahju tekkimist, mis põhineb:

Lashtraysi õigustatud huvil;

6.3.3.     arendada ja/või parandada tooteid, teenuseid või IT-süsteeme ning tagada andmekaitse, mis põhineb:

Lashtraysi õigustatud huvil või juriidilisel kohustusel;

6.4.   osutada lisateenuseid, koguda ja avaldada tagasisidet ning tootehinnanguid ja teha statistikat:

6.4.1.     hallata ja analüüsida Kliendibaasi, et pakkuda Kliendile Lashtraysi personaalseid pakkumisi, mis põhineb

Kliendi nõusolekul või Lashtraysi õigustatud huvil pakkuda lisateenuseid, st personaalseid pakkumisi;

6.4.2.     viia läbi analüüse, koguda ja avaldada tagasisidet ja tootehinnanguid ning teha statistikat mis põhineb:

Lashtraysi õigustatud huvil täiustada Lashtraysi teenuseid, parandada Kliendi jaoks teenuste kasutajakogemust ning arendada uusi teenuseid ja pakkuda uusi tooteid või Kliendi nõusolekul;

6.4.3.     korraldada Andmesubjektile mänge ja kampaaniaid (sh personaliseerituid ja suunatuid kampaaniaid), mis põhineb:

Lashtraysi õigustatud huvil parandada Kliendi jaoks teenuste kasutajakogemust või Andmesubjekti nõusolekul;

6.5.   vältida teenuste väärkasutamist ja tagada teenuste nõuetekohane osutamine:

6.5.1.     võimaldada ja kontrollida ligipääsu digitaalsetele kanalitele (nt e-poe kasutajakonto) ja nende toimimist, vältida digitaalsetele kanalitele volitamata ligipääsu ja nende väärkasutamist ning tagada info turvalisus, mis põhineb:

Lepingu täitmisel või Lepingu sõlmimise eelsete meetmete rakendamisel Kliendi soovil või juriidilise kohustuse täitmisel või Kliendi nõusolekul või Lashtraysi õigustatud huvil tagada kontroll Lashtraysi digitaalteenuste volituste, ligipääsu ja toimimise üle;

6.5.2.     tõhustada tehnilisi süsteeme, infotehnoloogia struktuuri, ja arendada Lashtraysi teenuseid testimise ja parandamise kaudu, mis põhineb:

Lashtraysi õigustatud huvil;

6.6.   tõendada, teostada ja kaitsta õiguslikke nõudeid, eelkõige salvestada sidevahendite (nt e-posti) teel antud teateid ja korraldusi, samuti teavet ja muid toiminguid, mis Lashtrays on teinud, mis põhineb:

Lepingu täitmisel või Lepingu sõlmimise eelsete meetmete rakendamisel Kliendi soovil või juriidilise kohustuse täitmisel või Lashtraysi õigustatud huvil õiguslike nõuete teostamiseks;

6.7.   teha koostööd avaliku sektori asutustega ja edastada nõutav teave või täita Lashtraysile seadusest tulenevaid kohustusi, mis põhineb:

juriidilise kohustuse täitmisel.

  1. Andmete kasutamine turunduslikul eesmärgil, profiilianalüüs

7.1.   Lashtrays kasutab Isikuandmeid turunduslikel eesmärkidel, eelkõige Lashtraysi poolt pakutavate toodete osas pakkumiste ja muu turundusinfo saatmiseks ehk otseturunduseks sidevahendi (nt e-posti) vahendusel, kui Andmesubjekt on sellega nõustunud. Juhul kui Klient ei ole otseturunduseks eraldi nõusolekut andnud, võib Lashtrays Töödelda Kliendi Isikuandmeid Lashtrays teenuste pakkumise tegemise eesmärgil sarnaste toodete või teenuste osas, mida Klient on soetanud või tarbinud, vastavalt Lashtraysi õigustatud huvile.

7.2.   Lashtrays edastab turunduslikku teavet vastavalt sarnasele tootegrupile, kampaaniate (sh personaalsete) kui ka Lashtraysi kohta üldisemalt, kasutades selleks profiilianalüüsi. Profiilianalüüs on Isikuandmete automaatne töötlemine, mida kasutatakse Andmesubjekti isiklike eelistuste ja huvide väljaselgitamiseks ehk otseturunduslike adressaatide valimiseks. Profiilianalüüsi kasutatakse, et Lashtrays saaks edastada Andmesubjektile üksnes olulist informatsiooni ja teha seda efektiivsemalt (nt teave üksnes naiste või meeste toodete kohta või juuksehooldusvahendite kampaania kohta).

  1.     Isikuandmete edastamine

8.1.  Lashtrays edastab Isikuandmeid järgmistele vastuvõtjatele:

8.1.1.     Lashtraysi selleks volitatud töötajad;

8.1.2.     ametiasutused (nt õiguskaitseorganid, kohtutäiturid, maksuhaldurid, järelevalveasutused ning rahapesu andmebüroo);

8.1.3.     teenuste osutamise ja Kliendiga sõlmitud Lepingu täitmisega seotud Kolmandad isikud – nt maksevahendajad, järelmaksu teenuse pakkujad, side-, IT- ja postiteenuse osutajad, koostööpartnerid, reklaami- ja turunduspartnerid, jne;

8.1.4.     audiitorid, õigus- ja finantskonsultandid või muud Lashtraysi konsultandid;

8.1.5.     nõudeõiguse loovutamise korral uus võlausaldaja;

8.1.6.     maksehäireregistri pidajad, kellele edastatakse infot selleks, et teha Kolmandatele isikutele võimalikuks Kliendi maksekäitumise ja krediidivõimelisuse hindamine;

8.1.7.     osalejad ja/või osapooled, kes on seotud maksesüsteemide ja makselahendustega;

8.1.8.     kui Klient on rikkunud Lepingut, siis võlgade sissenõudmise teenuse osutajad, kohtud ja pankroti- või maksejõuetushaldurid;

8.1.9.     muud Lashtraysile teenuste osutamisega seotud isikud, nt postiteenuste osutajad.

  1.     Töötlemise geograafiline piirkond

9.1.   Üldreeglina toimub Isikuandmete Töötlemine Euroopa Liidu/Euroopa Majanduspiirkonna (EL/EMP) piires ning kui peaks esinema vajadus seda teha, siis toimub edastus ainult eeldusel, et rakendatakse asjakohaseid kaitsemeetmeid. Asjakohased kaitsemeetmed on näiteks järgmised:

9.1.1.     väljaspool ELi/EMPi asuvas riigis, kus vastuvõtja asub, on piisav andmekaitse tase vastavalt Euroopa Komisjoni sellekohasele otsusele;

9.1.2.     kehtiva lepingu olemasolu, mis sisaldab ELi poolt välja töötatud lepingu tüüptingimusi või heakskiidetud toimimisjuhendeid, sertifitseerimisi ja muud sarnast, mis vastab Andmekaitsemäärusele;

9.1.3.     vastuvõtja on sertifitseeritud andmekaitseraamistiku Privacy Shield alusel (kohaldatakse Ameerika Ühendriikides asuvatele vastuvõtjatele).

9.2.   Asjakohaste kaitsemeetmete puudumisel on Lashtraysil õigus Isikuandmeid edastada väljapoole EL/EMPi olukordades, kus:

9.2.1.     Andmesubjekt on andnud selleks selgesõnalise ja kaitsemeetmete puudumisest teavitatud nõusoleku;

9.2.2.     see on vajalik Kliendi ja Lashtraysi vahelise Lepingu täitmiseks või Andmesubjekti taotluse alusel võetavate Lepingueelsete meetmete rakendamiseks;

9.2.3.     see on vajalik, et Andmesubjekti huvides sõlmida Lashtraysi ja muu füüsilise või juriidilise isiku vahel leping või seda lepingut täita;

9.2.4.     see on vajalik õigusnõuete koostamiseks, esitamiseks või kaitsmiseks;

9.2.5.     see on vajalik, et kaitsta Andmesubjekti või muude isikute olulisi huve, kui Andmesubjekt on füüsiliselt või õiguslikult võimetu nõusolekut andma;

9.2.6.     edastamine tehakse registrist, mis Euroopa Liidu või liikmesriigi õiguse kohaselt on mõeldud avalikkuse teavitamiseks ja on tutvumiseks avatud kas laiemale avalikkusele või kõigile, kes suudavad tõendada õigustatud huvi, kuid ainult sellisel määral, nagu konkreetsel juhul on täidetud tutvumist käsitlevad tingimused, mis on Euroopa Liidu või liikmesriigi õigusega ette nähtud;

9.2.7.     edastamine ei ole korduv, puudutab ainult piiratud arvu Andmesubjekte, on vajalik, et kaitsta Lashtraysi õigustatud huve, mille suhtes Andmesubjekti huvid, õigused või vabadused ei ole ülekaalus ning kui Lashtrays on hinnanud kõiki andmete edastamisega seotud asjaolusid ja kehtestanud selle hinnangu põhjal sobivad kaitsemeetmed isikuandmete kaitseks. Lashtrays teatab sellisest edastamisest järelevalveasutusele.

9.3.   Täpsema info saamiseks Isikuandmete edastamise kohta väljaspool ELi/EMPi võib Andmesubjekt pöörduda Lashtraysi poole Privaatsustingimuste punktis 12 toodud kontaktandmetel.

  1. Isikuandmete säilitamise perioodid

10.1. Lashtrays ei Töötle Isikuandmeid kauem kui see on vajalik vastavate andmetega seonduvate eesmärkide täitmiseks, sh õigusaktides sätestatud andmete säilitamiskohustuse täitmiseks. Säilitamise periood võib seejuures põhineda Lepingutel Kliendiga (nt Kliendiga sõlmitud Lepingust tuleneva vaidluse lahendamiseks), Lashtraysi õigustatud huvil või kohaldataval õigusel (nt raamatupidamisega seotud seadused või aegumistähtajaga seotud seadused, muu eraõigus).

  1. Andmesubjekti õigused

11.1. Andmesubjektil on seoses tema Isikuandmete Töötlemisega alljärgnevad õigused:

11.1.1.   saada teavet tema Isikuandmete Töötlemise kohta ning õigus küsida Töödeldavatest Isikuandmetest koopiat (nt Töötlemise eesmärkide, Töödeldavate Isikuandmete kategooriate, Isikuandmete vastuvõtjate või vastuvõtjate kategooriate kohta, Isikuandmete säilitamise ajavahemiku kohta; kui Isikuandmeid ei koguta Andmesubjektilt, siis olemasolev teave nende päritoluallika kohta);

11.1.2.   taotleda oma Isikuandmete parandamist, kui need on muutunud või muul põhjusel ebatäpsed;

11.1.3.   esitada vastuväiteid oma Isikuandmete Töötlemisele, kui Isikuandmete Töötlemine põhineb õigustatud huvil, sealhulgas otseturunduse eesmärgil. Näiteks võib Andmesubjekt keelata oma kontaktandmete kasutamise uudiskirjade saatmiseks - selleks on Andmesubjektil võimalik turundusliku e-kirja saamisel ennast vastavast saajate nimekirjast eemaldada;

11.1.4.   taotleda oma Isikuandmete kustutamist, näiteks kui Lashtraysil puudub õigus selliseid andmeid Töödelda või kui Isikuandmete Töötlemine toimub Andmesubjekti nõusolekul ja ta on nõusoleku tagasi võtnud. Selline õigus ei kohaldu siis (või sellises ulatuses), kui Isikuandmete, mida palutakse kustutada, Töötlemine toimub lisaks ka teistel õiguslikel alustel, näiteks Lepingu alusel või juriidiliste kohustuste täitmiseks;

11.1.5.   nõuda oma Isikuandmete Töötlemise piiramist, nt ajal, mil Lashtrays hindab, kas Kliendil on õigus oma Isikuandmete kustutamisele;

11.1.6.   saada oma Isikuandmed, mida ta on Lashtraysile esitanud ning mille Töötlemine toimub nõusoleku alusel või Lepingu täitmiseks, elektrooniliselt üldkasutatavas masinloetavas vormis, ja kui tehniliselt võimalik, edastada need andmed teisele teenusepakkujale (andmete ülekandmise õigus);

11.1.7.   võtta tagasi enda antud nõusolek oma Isikuandmete Töötlemiseks, kui Töötlemine põhineb nõusolekul. Nõusoleku tagasivõtmisel ei Töötle Lashtrays enam Andmesubjekti Isikuandmeid eesmärgil, mida tehti vastava nõusoleku alusel. Näiteks on Andmesubjektil õigus tema Isikuandmete Töötlemiseks turunduslikul eesmärgil antud nõusolek igal ajal tagasi võtta, vajutades saadud uudiskirja jaluses olevale lingile „Ei soovi enam uudiskirja saada“ või teavitades sellest Lashtraysi e-posti teel. Nõusolek kehtib kuni selle tagasi võtmiseni;

11.1.8.   pöörduda igal ajal kaebusega Lashtraysi, Andmekaitse Inspektsiooni (veebileht: www.aki.ee) või pädeva kohtu poole, kui ta leiab, et tema Isikuandmete Töötlemine rikub tema õigusi ja huve.

  1. Kontaktandmed

12.1.Andmesubjektil on võimalik oma õigusi rakendada, esitada päringuid või tühistada nõusolekuid, pöördudes selleks Lashtraysi poole. Lashtraysiga saab Isikuandmeid puudutavatel teemadel ja küsimuste korral ühendust võtta e-posti aadressil hello@lashtrays.com.

12.2. Lashtrays vastab esitatud taotlusele viivituseta, kuid mitte hiljem kui 1 kuu jooksul alates taotluse saamisest. Kui enne taotlusele vastamist on vaja selgitada välja täiendavaid asjaolusid, võib Lashtrays vastamise tähtaega pikendada, teavitades sellest eelnevalt Andmesubjekti.

  1. Privaatsustingimuste kehtivus ja muudatused

13.1. Lashtraysil on õigus Privaatsustingimusi igal ajal ühepoolselt muuta kooskõlas kohalduva õigusega.

13.2. Lashtrays teavitab Andmesubjekti Privaatsustingimuste muutmisest kodulehe kaudu või e-posti teel mitte hiljem kui üks kuu enne muudatuste jõustumist, v.a. juhul kui Privaatsustingimusi muudetakse tulenevalt õigusaktides tehtud muudatustest.

Loodud koos Eesti ripsmetehnikutega

Lashtrays on loodud koos professionaalsete ripsmetehnikutega, et tuua nii uutele, kui kogenud tehnikutele parimad töövahendid, mida ripsmepikenduste maailmas pakkuda on. Meie eesmärk on teha ripsmepikenduste turg läbipaistvamaks ja kvaliteet stabiilsemaks, seega oleme veebipoodi koondanud vaid tootjate oma brändid
Facebook Pinterest Instagram
© Lashtrays OÜ | Kõik õigused kaitstud. Lehe sisu loata kopeerimine keelatud.